E65 730d

Wnetrze: Leder Nasca Naturbraun
Kolor: Toledoblau


moc: 218KM

Klinika BMW:
Ciągły serwis od momentu zakupu przez obecnego właściciela

Wymienione między innymi:
– kolektor ssący NOWY kupiony w ASO Fus BMW cena 2300zł.
-tarcze i klocki przód i tył ASO Fus BMW 1700zł.
-świece żarowe BERU 6szt. 360zł.
-sterownik świec żarowych ASO Fus BMW470zł.
-pompa wody oryginał ASO Fus BMW ok 450zł
-termostaty dwie sztuki ASO BMW Fus 350zł.
-odma kompletna ASO BMW Fus 230zł.
-zawór EGR Pierburg 400zł.
-koło pasowe oryginał ASO Fus BMW 1700zł.
-wszystkie paski Continental ok 180zł.
-wszystkie rolki INA ok 300zł.
-opony letnie NOWE Continental ContiSport5 3000zł. 245/50/18
-opony zimowe Yokohama 245/55/17
-całe przednie zawieszenie i tylne zawieszenie z: wahacze, końcówki, stabilizatory, gumy drążka stabilizatora, tuleje LEMFORDER ok 3000zł.
-amortyzatory Sachs przód i tył 2600zł.
-górne mocowania amortyzatorów przód i tył Sachs wraz z osłonami amortyzatorów ok 600zł.
-olej w skrzyni wraz z filtrem oryginał ZF 900zł.
-olej w dyferencjale Liqui Moly
-olej silnikowy Liqui Moly top tec 4100 który wymieniam co 8000km!!! można potwierdzić w Klinice BMW
-płyn chłodniczy HEPU
-króciec wodny, który się znajduje pod kolektorem ssącym
-płyn hamulcowy ATE
-płyn wspomagania Liqui Moly
-wycieraczki ASO BMW Fus 200zł.

Przy przebiegu 163000km wymnione w Klinice BMW

-inetrcooler ASO BMW Fus 980zł.
-chłodnica klimatyzacji NOWA oryginał 1200zł.
-chłodnica płynu wspomagania bo lekko się pociła na łączeniu węży

BMW e65
BMW e65
BMW e65
BMW e65
BMW e65
BMW e65
BMW e65
BMW e65
BMW e65